Bolaykim o.O Türkçe Çeviri

Merhaba Arkadaşlar,

Sitemin bu kısmında sizinle klibini bulamadığım , veya bulduğum fakat henüz yayınlayamadığım hoş parçaları türkçe olarak paylaşmaya çalışacağım.

Genel olarak takip eden arkadaşlar bilecektir , Japon grupların parçalarına ağırlık vermekteyim. Fakat bu bölümde böyle bi kısıtlama yapmamayı düşünüyorum. Sevdiğim veya Sizin sevdiğiniz amerikan , ingiliz gruplarında parçalarına yer vermeyi düşünüyorum. Bakalım neler yapıcaz :)

İstek ve Önerilerinize açığım arkadaşlar ...

İyi eğlenceler...

Bolaykim o.O Fan Sub Playlist

28 Mart 2011 Pazartesi

Azuma Hitomi - Harinezumi ( Fractale OP )

Japoncası

Suteta hazu no fuan no tane ga
Kokoro tsukiyabutte me o dashita
Musuu no ibara ga kyou mo
Ashimoto nobite machikamaete iru

Doko e yukeba aeru

Dakishimenaide senaka no toge wa kimi o kizutsukeru yo
Sore de mo afureru omoi ga kimi o sagashite iru

Hon no chiisa na kage ni furete
Nani mo kamo owatta ka no you ni
Kawaita kuchibiru kande
Kotoba wa okubukaku shizunde yuku

Sotto terashitai yo

Dakishimenaide koboreru koe ni kimi o tashikameru yo
Hitori de furueru omoi o kasane hibikaseyou

Doko e yukeba aeru

Dakishimenaide senaka no toge wa kimi o kizutsukeru yo
Sore de mo afureru omoi ga kimi o sagashite iru
Dakishimenaide mune no kodou ni kimi o nosete yukou
Akiramenaide chigireta asu o torimodosu kara

Türkçesi

Attığımı düşündüğüm üzüntü tohumları
Kalbime ulaşarak filizlendi
Bugün yine sayısız diken
Ayağımın altında büyüdü ve beni bekliyor

Seninle buluşmam için nereye gitmem gerekiyor?

Beni kucaklama , sırtımdaki dikenler canını yakar
Yinede taşan duygularım seni arıyor

Gerçekten küçük bir gölgeye dokunduğunda
Herşey bitmiş gibi olur
Kuru dudaklarımı ısırdığımda
Kelimelerin derinliklerime gitmesine izin veriyorum

Senin üzerine nazikçe ışıldamak istiyorum

Beni kucaklama , sesinle senin nasıl biri olduğunu anlayacağım
Yalnız , titreyen düşüncelerimide onlara ekleyerek eko yapmalarını sağlayacağım

Seninle buluşmam için nereye gitmem gerekiyor?

Beni kucaklama , sırtımdaki dikenler canını yakar
Yinede taşan duygularım seni arıyor
Beni kucaklama , seni kalp atışlarımla göğüsümde taşıyacağım
Vazgeçme , çünkü yarın dikenler iyileşecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder