Bolaykim o.O Türkçe Çeviri

Merhaba Arkadaşlar,

Sitemin bu kısmında sizinle klibini bulamadığım , veya bulduğum fakat henüz yayınlayamadığım hoş parçaları türkçe olarak paylaşmaya çalışacağım.

Genel olarak takip eden arkadaşlar bilecektir , Japon grupların parçalarına ağırlık vermekteyim. Fakat bu bölümde böyle bi kısıtlama yapmamayı düşünüyorum. Sevdiğim veya Sizin sevdiğiniz amerikan , ingiliz gruplarında parçalarına yer vermeyi düşünüyorum. Bakalım neler yapıcaz :)

İstek ve Önerilerinize açığım arkadaşlar ...

İyi eğlenceler...

Bolaykim o.O Fan Sub Playlist

25 Şubat 2011 Cuma

Buck-Tick - Rakuen

Rakuen - Mutluluk Bahçesi

Japoncası


ai no kuni koko wa rakuen
aisuru hito dakishimeau
eien tomo yoberu you na haru

ai no tochi hana no rakuen
heiwa ni nare fue tsuzukeru
kore ijou nani o motometeru

mishiranu machi mishiranu hito
chi o nagashi kanashimi no me
koko de wa yume no monogatari

terebi de wa hitsuu na koe de
makushita teru merodorama
kono boku wa karuku namida
nagasu furide me o fuseta

kami no ko ga koroshiau ai no sono
kono ore wa shiran kao de yume o miru

ai no kuni koko wa rakuen
aishiai nagusameau
yoku nita kao ga waraiau

juusei ni fuji no yamai
aishiai kizutsukeau
sore ijou nani o motometeru

yasashii chichi mo haha mo
moeta daichi kuroi ame
kono boku wa karuku namida
nagasu furide me o fuseta

kami no ko ga aishiau ai no sono
kono ore wa shiran kao de yume o miru

kami no ko ga koroshiau ai no sono
kono ore wa shiran kao de koko ni iru

Türkçesi

Aşkın ülkesi , burası mutluluk bahçesi
Aşıklar birbirini kucaklar
İşte burda sonsuzluk denen bir bahar dönemi var

Burası aşkın toprakları , çiçeklerin mutluluk bahçesi
Yetişkinler barışı kullandılar ve arttırmaya devam ettirdiler
Daha ne istiyorsun?

Televizyonda melodramalar acı sesleriyle saçmalıyorken
Ben nazikçe ağlıyormuş gibi gözlerimi saklarım

Tanrının çocukları aşk bahçesinde birbirini öldürüyor
Ben kayıtsızca rüya görüyorum

Aşkın ülkesi , burası mutluluk bahçesi
Birbirlerini seviyor ve teselli ediyorlar
Birlikte gülüyor gibi gözüken yüzlerle

Silah sesleriyle tedavi edilemez bir hastalık gelir
Severek ve zarar vererek-
Daha ne istiyorsun?

Nazik anne ve babam , dünyayı ve kara yağmuru yakıyorlarken
Ben sessizce ağlıyormuş gibi gözlerimi saklarım

Tanrının çocukları aşk bahçesinde birbirini seviyorlar
Ben kayıtsızca rüya görüyorum
Tanrının çocukları aşk bahçesinde birbirini öldürüyor
Ben kayıtsızca burdayım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder